logo

درباره ما

مجموعه آژانس مدلین از سال 1395 به صورت تخصصی در زمینه تیک آبی پلتفرم ها و درج خبرهای جهانی شروعبه کار کرد ، این آژانس تا کنون با انجام بیش از 1500 وریفای اکانت های مختلف در تمام پلتفرم ها توانسته اولین مجموعه در زمینه وریفای در سطح جهانی باشد و بیش از 30 درصد از مشتری های این مجموعه آرتیستها و برند های خارج از کشور می باشند ما توانسته ایم اعتماد بسیاری از مخاطبان را در زمینه وریفای و شهرت جهانی بدست بیاوریم و این باعث افتخار مجموعه جهانی مدلین باشد.

بیشتر ...

ارتباط با ما

  • (021) 22347651
  • info@medellin.ir

روش های درآمدزایی از طریق اسپاتیفای

یکی از مهم ترین دلایل رشد و پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروزی سهولت در امور روزمره انسان ها می باشد. در گذشته برای انجام برخی از امور همچون گوش دادن به موسیقی های روز و یا دسترسی به موسیقی مورد علاقه خود همواره دچار مشکلاتی نظیر عدم دسترسی به موسیقی مورد نظر خود بوده ایم. اما امروزه با فراگیری ابزار هایی نظیر سرویس های استریم موسیقی می توان دسترسی کاملی به تمامی موزیک های انتشار یافته با بالاترین کیفیت داشت.


سرویس استریم اسپاتیفای از جمله محبوب ترین سرویس های انتشار و پخش موسیقی در دنیا می باشد که اکثر ناشران موسیقی و یا پادکست، تولیدات خود را در آن ارائه و اقدام به ثبت موزیک خود در این فضا نمایند و کاربر تنها با پرداخت مبلغ ناچیزی توانایی دسترسی کامل به آن ها را خواهد داشت. این سرویس علاوه بر درآمدزایی برای صاحب اثر در یک فضای امن، تجربه دلنشینی را برای مخاطبان و علاقمندان موسیقی به ارمغان می آورد.


اسپاتیفای روش های مختلفی برای درآمدزایی صاحبان اثر با ثبت موزیک خود در نظر گرفته است که در این مقاله به معرفی و بررسی هریک از آن ها خواهیم پرداخت.

ثبت موزیک در اسپاتیفای


ویژگی ها و امکانات اسپاتیفای

همانطور که گفته شد امروزه سرویس های استریم موسیقی مختلفی در دنیا وجود دارد که هر یک دارای ویژگی ها و امکانات خاصی می باشند. اما ثبت و پخش موزیک در سرویس اسپاتیفای دارای مزایای بسیار بیشتری از دیگر سرویس ها می باشد که به همین دلیل پرطرفدارترین سرویس استریم در جهان محسوب می شود.


شما می توانید در اسپاتیفای شاهد آرشیو 70 میلیون موسیقی منتشر شده در دنیا باشید که این عدد بالاترین تعداد در بین سایر پلتفرم ها محسوب می شود. بنابراین این سرویس مخاطبان بیشتری خواهد داشت و ثبت موزیک خود در این پلتفرم شانس شنیده شدن موسیقی شما را حتی در صورت تازه کار بودن در صورت تولید موسیقی با کیفیت تا چندین برابر افزایش می دهد.


سرویس های این پلتفرم به گونه ای است که کاربران به صورت محدود قادر به پخش موسیقی هنرمندان به صورت رایگان می باشند اما پس از پرداخت اشتراک می توان دسترسی کامل به آرشیو 70 میلیونی را به صورت نامحدود و به طور آنلاین داشت.


علاوه بر موارد اشاره شده کاربر در این سرویس استریم قادر به ساخت پلی لیست مورد نظر خود و همچنین به اشتراک گذاشتن آن به دیگر افراد، گوش دادن به موسیقی مورد نظر با بالاترین کیفیت (در صورت پرداخت هزینه اشتراک)، دسترسی به ایستگاه های رادیویی در سراسر جهان به صورت آنلاین، دانلود موسیقی به منظور پخش آن به صورت آفلاین و... می باشد.


تمامی موارد اشاره شده جز ویژگی هایی است که کاربرانی که قصد استفاده از این سرویس را دارند می توانند از آن بهره مند شوند. اما ویژگی های این پلتفرم تنها به کاربران اختصاص ندارد و هنرمندان با ثبت موزیک خود در آن می توانند علاوه بر شنیده شدن آثار خود توسط کاربران، اقدام به درآمدزایی نمایند. روش های مختلفی برای کسب درآمد از طریق ثبت و پخش موزیک در این پلتفرم وجود دارد که در ادامه توضیحات جامعی در این ارتباط ارائه خواهیم داد.


پخش و استریم موسیقی از طریق مخاطبان

رایج ترین روش کسب درآمد در اسپاتفای ثبت موزیک به صورت قانونی در این پلتفرم می باشد. برای انجام این کار در قدم اول هنرمندان و تولید کنندگان آثار موسیقی می بایست اقدام به بستن قرارداد با شرکت های معتبر پخش موسیقی که مورد تایید اسپاتیفای هستند، نمایند. با انجام این کار می توان به راحتی اقدام به ثبت و پخش موزیک در این پلتفرم نمود و پس از آن این شرکت به ازای هر بار شنیده شدن موسیقی شما توسط کاربران، مبلغی به صاحب اثر پرداخت می شود.


اگر به دنبال ثبت موزیک و آثار خود در اسپاتیفیای و کسب درآمد از این طریق هستید، می توانید با همکاران ما در آژانس مدلین در ارتباط باشید.


کسب درآمد از طریق ساخت پلی لیست

تعداد مخاطبین و علاقمندان به آثار موسیقی شما هر چقدر افزایش یابد، به همان اندازه می توانید در پلتفرم اسپاتیفای کسب درآمد نمایید. انجام این کار تنها با ساخت پلی لیست در اسپاتیفای مقدور خواهد بود. شما می توانید با ایجاد یک پروفایل از خود در اسپاتیفای اقدام به جذب مخاطبان خود نمایید و هرچه مخاطبین صفحه شما افزایش یابد، مبلغی از طرف اسپاتیفای به شما پرداخت خواهد شد. این روش به خصوص برای هنرمندانی که دنبال کننده زیادی دارند پس از ثبت موزیک در اسپاتیفای بسیار درآمدزا خواهد بود. در صورتی که قصد ثبت و پخش موزیک خود و یا ساخت پروفایل و پلی لیست در اسپاتیفای دارید، جهت مشاوره و راهنمایی بیشتر می توانید با همکاران ما در آژانس مدلین در ارتباط باشید.


به جز روش های معرفی شده روش های فرعی دیگری جهت کسب درآمد از طریق ثبت موزیک در اسپاتیفای وجود دارد که در ادامه توضیحاتی در خصوص آن ها ارائه خواهیم نمود.

روش های کسب در آمد از طریق ثبت موزیک در اسپاتیفای


کسب درآمد از طریق اشتراک گذاری

همانطور که می دانید شبکه های اجتماعی از قبیل اسنتاگرام یکی از بهترین راه ها برای دیده شدن تولیدات آثار محسوب می شود. به جز انجام برخی روش های افزایش بازدید همچون تبلیغات اینستاگرام، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن آثار خود در اسپاتیفای پس از ثبت موزیک، تعداد مخاطبین خود را افزایش داده تا بدین شکل افراد بیشتری اقدام به شنیدن موسیقی شما در اسپاتیفای نمایند. در صورت داشتن تعداد مخاطبین زیاد در این شبکه اجتماعی می توانید به راحتی تعداد استریم های خود را افزایش داده و بدین شکل کسب درآمد موفقی را داشته باشید. به جز اینستاگرام شما می توانید از طریق دیگر شبکه های اجتماعی آثار خود را به دیگران معرفی نمایید.


درخواست همکاری با دیگر هنرمندان

برای بهتر دیده شدن آثار شما، روش همکاری با دیگر هنرمندان یکی از روش ها جذاب محسوب می شود. شما می توانید با هنرمندان مورد نظر خود در ارتباط بوده و به آن ها پیشنهاد همکاری دهید. انجام این کار به خصوص در صورتی که هنرمندان پر مخاطبی باشند، می تواند کمک شایانی به بیشتر دیده شدن دیگر آثار شما نماید که از قبل اقدام به ثبت و پخش موزیک خود در اسپاتیفای نموده اید.


سخن پایانی

سرویس استریم اسپاتیفای یکی از بهترین سرویس های پخش موسیقی در دنیا است که با انجام ثبت موزیک و آثار خود در آن علاوه بر درآمدزایی، می توانید محبوبیت و تعداد مخاطبین خود را افزایش دهید. این سرویس به گونه ای طراحی شده است که هیچ فردی قادر به پخش موزیک شما به صورت غیر قانونی نبوده و این موضوع علاوه بر افزایش ایمنی آثار، منجر به افزایش کیفی اثر نیز می شود.


لازم به ذکر است فرایند استریم توسط کاربران پس از ثبت موزیک در اسپاتیفای در حال حاضر بهترین روش برای کسب درآمد از طریق این سرویس می باشد. بنابراین اگر قصد ثبت و پخش موزیک خود را در سرویس استریم اسپاتیفای را داشته باشید، جهت انجام پروسه و مراحل قانونی این کار می توانید با همکاران ما در آژانس مدلین در ارتباط باشید.


بهترین زمان برای قرار دادن پست در اینستاگرام

بهترین زمان برای قرار دادن پست در اینستاگرام

اگر شما هم به دنبال بهبود و ارتقای کسب و کار خود در اینستاگرام هستید، اقدامات و نکات مهمی را می بایست مد نظر قرار دهید. به اشتراک گذاشتن پست، ریلز، استوری و... با کیفیت در اینستاگرام در کنار سایر موارد همچون تبلیغات اینستاگرام، از جمله موارد مهمی است که در دیده شدن کسب و کار شما کمک شایانی می کند.

بهترین روش ها برای تبلیغ در اینستاگرام

بهترین روش ها برای تبلیغ در اینستاگرام

با توجه به اینکه امروزه بسیاری از کسب و کارها فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام انجام می دهند، برای توسعه و رونق کسب و کار خود نیازمند ارائه تبلیغات حرفه خود می باشند. علاوه بر این با توجه به اینکه امروزه استفاده از اینستاگرام به عنوان مهم ترین شبکه اجتماعی در کشورمان سبب شده است شاهد اقشار مختلفی از جامعه در این شبکه اجتماعی باشیم که به سبب آن انجام تبلیغات اینستاگرام می تواند تاثیر بسیار زیادی در رشد و پیشرفت حرفه شما داشته باشد

رفع خطای 14 در اسپاتیفای

رفع خطای 14 در اسپاتیفای

وجود پلتفرم های مختلف جهت پخش موسیقی از جمله اسپاتیفای سبب دسترسی راحت تر به موسیقی مورد علاقه با بالاترین کیفیت شده است. امروزه بسیاری از افراد در سرتاسر جهان از اسپاتیفای جهت پخش موسیقی استفاده می نمایند.