logo

درباره ما

مجموعه آژانس مدلین از سال 1395 به صورت تخصصی در زمینه تیک آبی پلتفرم ها و درج خبرهای جهانی شروعبه کار کرد ، این آژانس تا کنون با انجام بیش از 1500 وریفای اکانت های مختلف در تمام پلتفرم ها توانسته اولین مجموعه در زمینه وریفای در سطح جهانی باشد و بیش از 30 درصد از مشتری های این مجموعه آرتیستها و برند های خارج از کشور می باشند ما توانسته ایم اعتماد بسیاری از مخاطبان را در زمینه وریفای و شهرت جهانی بدست بیاوریم و این باعث افتخار مجموعه جهانی مدلین باشد.

بیشتر ...

ارتباط با ما

  • (021) 22347651
  • info@medellin.ir

بهبود کسب و کار آنلاین با اتصال واتساپ بیزینس به اینستاگرام

شرکت متا به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های حوزه شبکه های اجتماعی در دنیا می باشد که امروزه کاربران بسیار زیادی از این شبکه ها برای کسب و کار های خود استفاده می کنند. امروزه بسیاری از افراد به منظور نمایش کسب و کار خود، در اینستاگرام فعالیت دارند و با استفاده از این شبکه اجتماعی از طریق روش های گوناگون همچون تبلیغات اینستاگرام، ساخت ویدئو های خلاقانه و... اقدام به معرفی کسب و کار حرفه و یا خدمات خود می نمایند. بر همین اساس می توان گفت با انجام برخی نکات می توان از این طریق مخاطبین بیشتری را جذب نمود تا شاهد رونق کسب و کار و کسب درآمد بود.


یکی از موارد مهم در زمینه کسب و کار در اینستاگرام، ارتباط دو طرفه بین شما و مخاطبان می باشد. راحتی ارتباط با مشتری، سرعت در پاسخدهی و استفاده از راه های ارتباطی رایج در شبکه های اجتماعی از جمله موارد مهمی است که می بایست به آن توجه کرد. واتساپ از جمله پیام رسان های پر کاربرد است که با توجه به کاربران بسیار زیادی از آن استفاده می کنند، از جمله بهترین روش های ارتباط با مشتری قلمداد می شود. در این مقاله قصد داریم در خصوص روش اتصال واتساپ بیزسنس به اینستاگرام بررسی نماییم.


اتصال واتساپ بیزینس به اینستاگرام

با توجه به توسعه کسب و کار ها به صورت آنلاین و انجام امور تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی مانند تبلیغات اینستاگرام به منظور افزایش بازخورد، شاهد انجام بسیاری از امور بدون نیاز به مراجعه حضوری هستیم. این بدان معناست شما با داشتن روش های ارتباطی مختلف از جمله پیام رسان ها و یا شبکه های اجتماعی به راحتی می توانید مخاطبین خود را جذب و با ارتباط مناسب کسب و کار خود را رونق دهید.


با اتصال پیام رسان ها به اینستاگرام، شیوه ارتباطی شما با مخاطبین بهبود چشمگیری داشته و این کار در اعتماد مخاطب به کسب و کار شما نقش مهمی ایفا می نماید. حال که با اهمیت اتصال واتساپ بیزینس به اینستاگرام آشنا شدید، در ادامه روش انجام این کار را به صورت قدم به قدم معرفی می نماییم.


آموزش نحوه اتصال واتساپ بیزینس به اینستاگرام

همانطور که از نام واتساپ بیزینس پیداست، این پیام رسان برای ارتباط مخاطبین با مشتریان تدارک دیده شده است تا با یک شماره تلفن همراه بتوان به صورت آنلاین با مشتریان ارتباط داشت. برای اتصال این برنامه به اینستاگرام می بایست مراحل زیر را طی نمایید.


1. وارد اینستاگرام خود شوید و در قسمت پروفایل خود (پست های به اشتراک گذشته) گزینه ویرایش صفحه یا Edit Profile را انتخاب نمایید.

2. در پایین این صفحه گزینه Contact Option را انتخاب کرده تا وارد بخش اتصال پیام رسان ها به اینستاگرام شوید. در این صفحه شما می توانید اطلاعات مختلف و روش های ارتباطی همچون ایمیل، شماره تلفن پیام رسان ها، آدرس و... را وارد نمایید.

3. در این صفحه شاهد گزینه ای از قبل تعریف شده به نام Whatsapp هستیم که با انتخاب آن می توانید واتساپ خود را به صفحه کاری اینستاگرام متصل نمایید.

4. پس از انتخاب واتساپ شماره تلفن مورد نظر خود را که با آن واتساپ بیزینس را از قبل ساخته اید را وارد کرده و کد تاییدی که برای شما ارسال می شود را وارد نمایید.


پس از اتمام کارهای اشاره شده در صورت انجام اصولی مراحل شاهد اضافه شدن آیکون واتساپ در صفحه پروفایل خود در اینستاگرام خواهید بود. حال مخاطبین و مشتریان شما با لمس این آیکون می توانند به صورت مستقیم به واتساپ بیزینس شما پیام دهند و از این طریق به صورت مستقیم با شما ارتباط داشته باشند.

اتصال واتساپ به اینستاگرام


مزایای اتصال اینستاگرام به واتساپ چیست؟

✔ افزایش سرعت ارتباط بین شما و مخاطبین  

✔ افزایش اعتماد مشتری نسبت به فروشگاه آنلاین شما در اینستاگرام

✔ آسان بودن و سادگی ارتباط با استفاده از این طریق

✔ پاسخ به درخواست های مخاطبین و مشتریان در هر زمان و هر مکان

✔ وجود کاربران زیادی که از واتساپ استفاده می کنند سبب تعامل بیشتر شما با طیف وسیعی از مخاطبین خواهد شد.


دلیل عدم استفاده از این قابلیت برای برخی از کاربران

با توجه به این که این روش اتصال و قابلیت به تازگی به اینستاگرام اضافه شده است، ممکن است برای برخی از کاربران فعال نشده باشد. بنابراین اگر قصد استفاده از این راه ارتباطی را با مشتریان و مخاطبین خود دارید و گزینه اتصال برای شما فعال نشده است، می توانید لینک واتساپ خود را در قسمت Bio پروفایل خود قرار دهید تا مخاطبین تنها با کلیک بر روی آن بتوانند از طریق واتساپ به شما پیام دهند. شما می توانید این روش را با دیگر پیام رسان ها همچون تلگرام نیز انجام دهید.


سخن پایانی

با توجه به اینکه امروزه بیشتر کسب و کار ها به صورت آنلاین انجام می شود، رقابت در این مسیر با استفاده از شیوه های اصولی همچون تبلیغات اینستاگرام به منظور افزایش بازدید، استفاده از انواع روش های ارتباطی و تعامل با مخاطبین، ارائه محتوای با کیفیت به منظور افزایش بازخورد و... همگی نقش موثری در بهبود کسب و کار آنلاین شما در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی خواهد داشت. اگر قصد بهبود کسب و کار خود را به صورت آنلاین داشته باشید، تیم حرفه ای ما در آژانس مدلین با ارائه انواع روش ها همچون تبلیغات گسترده اینستاگرام، دریافت تیک آبی اینستاگرام و... آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.


رفع خطای 14 در اسپاتیفای

رفع خطای 14 در اسپاتیفای

وجود پلتفرم های مختلف جهت پخش موسیقی از جمله اسپاتیفای سبب دسترسی راحت تر به موسیقی مورد علاقه با بالاترین کیفیت شده است. امروزه بسیاری از افراد در سرتاسر جهان از اسپاتیفای جهت پخش موسیقی استفاده می نمایند.

قوانین و محدودیت های اینستاگرام آپدیت 2024

قوانین و محدودیت های اینستاگرام آپدیت 2024

پلتفرم اینستاگرام امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران و جهان شناخته می شود که میلیون ها کاربر روزانه از آن استفاده می کنند. یکی از عوامل پر طرفدار بودن این شبکه اجتماعی، ایجاد اشتغال و راه اندازی کسب و کار های مختلفی است که افراد می توانند به واسطه این پلتفرم ایجاد و از این طریق در حوزه مورد علاقه خود اقدام به درآمد زایی نمایند.

رفع مشکلات رایج استفاده از اسپاتیفای در ایران

رفع مشکلات رایج استفاده از اسپاتیفای در ایران

اسپاتیفای با تعداد کاربران بیش از 100 میلیون نفره خود یکی از محبوب ترین سرویس های استریم در جهان می باشد که در ایران هم طرفداران بسیاری دارد. اما به دلیل تحریم هایی که در کشور ایران رخ داده است، استفاده از این پلتفرم دچار محدودیت هایی است که می بایست برای رفع آن اقداماتی را انجام داد.